menü
menü
Kosár

Általános szerződési feltételek

I. BEVEZETÉS

 

1. A KALIS, s.r.o. cég ezzel a reklamációs renddel a fogyasztók védelméről és a kihágásokról szóló T.gy. 372/1990 sz. törvény módosításáról szóló T.t. 250/2007 sz. törvény 18 § 1. bek. későbbi módosításai hangzásával összhangban rendben tájékoztatja a fogyasztót (továbbiakban „Ügyfél” vagy „Vásárló”) a hibafelelősségből eredő jogok érvényesítésének feltételeiről és módjáról (továbbiakban „reklamáció”) beleértve azokat az adatokat is, hol érvényesítheti a reklamációját és a jótálláson belüli javításokat.

2. Ezek az általános üzleti feltételek a Fogyasztóvédelmi törvény 18 § 1. bekezdésével összhangban a www.vestys.hu honlapon jól látható, és a fogyasztó számára elérhető helyen vannak közzétéve.

3. Ezen a honlapon a www.vestys.hu internetes üzlet üzemel, amely járművekhez ajánlott autótartozékok, válogatott fogyasztási cikkek és elektronika értékesítését kínálja. A vestys.hu honlap üzemeltetője és a kínált áru szállítója a KALIS, s.r.o. cég, székhelye Rapatská 911, 951 35 VEĽKÉ ZÁLUŽIE, Cégj. szám: 51400316, Adószám: SK2120716840, bejegyezve a Nyitra 1 Járásbíróság Cégjegyzékében, s.r.o. szakasz, betét száma: 45263/N 

II. A SZERZŐDŐ FELEK MEGHATÁROZÁSA:

1. eladó:

KALIS, s.r.o., székhelye Rapatská 911, 951 35 VEĽKÉ ZÁLUŽIE, Cégj. szám: 51400316, Adószám: SK2120716840, bejegyezve a Nyitra 1 Járásbíróság Cégjegyzékében, s.r.o. szakasz, betét száma: 45263/N

2. vásárló:

Ügyfél alatt az a felhasználó értendő (minden természetes és jogi személy korlátozás nélkül), akinek lehetősége van a termékek megrendelésére az Üzemeltető honlapján. Átvevő alatt az a természetes vagy jogi személy értendő, akinek a rendelés szerint az Ügyfél küldeményét szánták. Rendeltetési hely alatt az Ügyfél által meghatározott hely értendő, ahová az Üzemeltető köteles a küldemény kézbesítését biztosítani. Küldemény alatt az az áru értendő, amely az Üzemeltető kínálatának részét képezi az internetes üzlet oldalain.

 

III. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS TÁRGYA:

1. Az eladó vállalja, hogy a megfelelő típusú és mennyiségű árut szállítja le úgy, ahogy az a megrendelés idején fel volt tüntetve, az ügyfél rendelése alapján a megegyezett áron.

2. A mező kipipálásával a rendelés elküldése előtt a vásárló kifejezi, hogy megismerkedett ezekkel az általános üzleti feltételekkel, a tartalmukat teljes mértékben megértette és egyetért velük.

3. A vásárlás tárgya a megkötött adásvételi szerződés alapján a vásárló rendelésében pontosított áru, a terméket, megnevezését, típusát, mennyiségét, tömegét, méreteit, árát, stb. illetően. 

 

IV. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME:

Az Ön személyes adatait kezelő üzemeltető a KALIS, s.r.o. társaság; Rapatská 911, 951 35 Veľké Zálužie, Szlovákia, Cégj. szám: 52353851

Kapcsolat: [email protected]

A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos további információk a személyes adatok védelméről szóló szakaszban találhatók.

 

V. A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA:

A megrendelés elküldése előtt az ügyfél eldönti az ismeretei és felelőssége alapján, hogy a kiválasztott termék alkalmas-e szükségletei fedezésére (pl. a forgalmi rendszám felett található fényforrás alakjának és méretének, a csomagtartó fogantyújának ellenőrzése, a kamera megfelelősége az autóban található eredeti motorhoz, stb.). A Vestys.hu képviselői és alkalmazottai semmilyen esetben sem felelősek a megrendelt termék önálló kiválasztásáért és alkalmasságáért, amennyiben ezt nem előzi meg e-mailes levélváltás a műszaki csoportunkkal.  

A fogadott rendelés igazolását a rendszer automatikusan megküldi e-mailben, a megrendelés beérkezésétől számított 15 percen belül. Abban az esetben, ha ezt az e-mailt 15 percen belül nem kapná meg, ellenőrizze, kérem, a levélszemét (SPAM) mappát is. A küldemény futárszolgálattal való elküldésének napján erről szintén tájékoztatást kap e-mailben. A megadott e-mail címre szükség esetén az összes további információt megküldjük a rendelésével kapcsolatban. 

 

VI.  SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK ÉS FELTÉTELEK:

Az árut a Futárszolgálat, a Csomagküldő vagy a Magyar Posta szállítja - az ügyfél kívánsága szerint. Az áru szállítási ideje a szállítás típusától függ, amelyet az áru rendelése során választottak. Ha a megrendelt áru ki van fizetve, vagy utánvéttel rendelték meg, és raktáron van, az árut munkanapon belül 12:00 óráig kézbesítik, a következőképpen:

Futárszolgálat – a szállítási határidő 2-3 munkanap

Csomagküldő – a szállítási határidő 2-3 munkanap

Ha a megrendelt áru ki van fizetve, vagy utánvéttel rendelték meg, és nincs raktáron, a vásárlót haladéktalanul tájékoztatjuk a termék szállításának időpontjáról, legkésőbb azonban 3 munkanapon belül.

Minden küldeményhez eredeti adózási dokumentumot (számlát) mellékelünk, amely egyúttal garancialevélként is szolgál. A termék, amely a vásárló saját megrendelésének eredménye (a szokásos ajánlaton kívüli termék, vagy az ügyfél saját szükségletei szerint módosított termék) más határidők szerint kerülhet kézbesítésre, mint ahogy ezen üzleti feltételekben áll. A termék kézbesítéséről azonban a vásárló előre tájékoztatva lesz e-mailben vagy telefonon. 

Minden akció addig érvényes, amíg a készlet tart, hacsak a konkrét terméknél nincs más feltüntetve.

Amennyiben az eladó és a vásárló az adásvételi szerződésben másképp nem egyeztek meg, az eladó köteles a tárgyat késedelem nélkül a vásárlónak kézbesíteni, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül. Ha az eladó a kötelezettségét nem teljesítette, vagyis nem kézbesítette a tárgyat az első mondat szerint, a vásárló felszólítja őt, hogy a tárgyat az általa nyújtott kiegészítő ésszerű határidőn belül kézbesítse. Ha az eladó a tárgyat ebben a kiegészítő ésszerű határidőben sem kézbesíti, a vásárlónak joga van elállni a szerződéstől.

A képernyőn látható szín eltérhet a valódi színárnyalattól, amelyet a vásárló a valóságban észlelhet. A színárnyalatok ábrázolása többek között függ az ábrázoló képernyő minőségétől, ill. más alkalmazott ábrázoló berendezéstől.

 

VII. FIZETÉSI MÓDOK

A rendelés befejezésénél több fizetési módot is kínálunk:

1. KÁRTYÁS FIZETÉS

A bankkártyás fizetés a GoPay, s.r.o. fizetési átjáróján keresztül zajlik. Minden hitelkártya információ a GoPay által védett. Az egész folyamat e-shopunkon kívül történik. A kifizetést követően vissza lesz irányítva a www.vestys.hu oldalra, és megjelenik a rendelés fogadásának igazolásáról szóló információ.

2. ONLINE FIZETÉS INTERNETBANKINGON KERESZTÜL - GoPay

A termékért fizethet átutalási megbízással az Ön bankjának biztonságos oldalán, a fizetéssel kapcsolatos, automatikusan előre kitöltött adatokkal (összeg, az átutalás egyedi azonosítója). Az adatival nem kerülünk kapcsolatba, csupán a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről kapunk információt.

4. FIZETÉS ÁTUTALÁSSAL

Rendelését átutalással is kifizetheti a OTP Bank Nyrt. bankban található számlánkra. A fizetési adatokat az e-mail címére küldjük, a rendelés visszaigazolásával együtt. Partnerek közti egyedi azonosítóként a rendelés számát kell megadni. A kifizetés fogadását követően rendelését azonnal feladjuk.

5. UTÁNVÉT

A terméket készpénzben a futárnál, a postafiókban vagy a csomagküldőnél fizetheti ki, a küldemény átvételénél.

Amennyiben a Magyar Posta kézbesítője nem találja Önt a megadott címen, akkor a postaládájában értesítést helyez el a küldemény érkezéséről, amelyet Ön közvetlenül a postahivatal ablakánál vehet át és fizethet ki.

 

VIII. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

- Futárszolgálat  - postaköltség 1050 Ft. 

Csomagküldő  - postaköltség 840 Ft. 

 

IX. BIRTOKBAVÉTEL ÉS AZ ÁRUSÉRÜLÉS VESZÉLYÉNEK ÁTSZÁLLÁSA:

IX.1. A termék megállapodott helyen történő átvételével a termékre vonatkozó tulajdonjog a vásárlóra száll át. A vásárló, aki nem felel meg a felhasználó a Törvény 2. §-a a) pontjában feltüntetett definíciójának, a termékre vonatkozó tulajdonjogot csak a termék teljes vételárának maradéktalan kifizetésével szerzi meg. 

IX.2. Az árusérülés veszélye a vásárlóra akkor száll át, amikor a vásárló vagy a vásárló által felhatalmazott harmadik fél átveszi a terméket az eladótól vagy annak helyettesétől, akit megbíztak a termék kézbesítésével, vagy ha ezt nem teszi meg időben, akkor erre akkor kerül sor, amikor az eladó lehetővé teszi a vásárló számára a termékkel való rendelkezést és a vásárló a terméket nem veszi át.  

 

X. FELELŐSSÉG AZ ÁRU HIBÁIÉRT ÉS JÓTÁLLÁS:

A vásárló köteles az árut közvetlenül az átvételét követően szemrevételezni. Amennyiben a termék csomagolásának mechanikai sérülését észleli, a vásárló köteles ellenőrizni az áru állapotát, és sérülés esetén feljegyzést készíteni a sérülésről a fuvarozó jelenlétében. A szállítás során keletkezett sérülésekért a szállító felel, mivel az összes áru biztosítva van. Az elkészített feljegyzés alapján a káresemény szállítóval való lezárását követően az ügyfélnek megfelelő kedvezményt nyújtunk, vagy kiszállítunk egy új terméket.

A termék olyan mechanikai sérüléseinek reklamációját, amelyek nem voltak nyilvánvalóak a küldemény átvételekor, azonnal érvényesíteni kell az észrevételt követően, azaz azonnal a termék első használatát követően. Az ilyen típusú későbbi reklamációkat csak akkor lehet elismerni, ha a vásárló igazolja, hogy az áru már az átvételekor is rendelkezett a reklamált hibákkal. Az első használat előtt a vásárló köteles áttanulmányozni a jótállás feltételeit a felhasználói útmutatóval együtt, és ezt követően köteles azokat betartani. A jótállás nem terjed ki a tárgyak (vagy azok részei) szokványos elhasználódására, amit a használatuk okozott. 

A jótállás nem vonatkozik a következő hibákra:

1. A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra, hiányosságokra, rendellenességekre és sérülésekre, amelyek a használat, az elhasználódás, helytelen használat, nem megfelelő beszerelés, vagy a termék helytelen kezelése következtében keletkeztek, az ügyfél részéről

2. A termék használat okozta sérülése. A természetes elhasználódás például a kopás és a karcolás.

3. A termék a beszerelésre vonatkozó utasítások vagy a kellő gondosság be nem tartásából eredően vált károsodottá.

4. A reklamált terméknek teljesnek kell lennie.

 

Jótállás:

A kiszállított árura 24 hónap jótállást biztosítunk a Vevőnek. A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor az árut átadják a Vevőnek. Ha cégként vásárol árut (cégjegyzékszám alatti vásárlás), az áru minőséggaranciája általában 12 hónap. Az Eladó nem vállal felelősséget a reklamált berendezés leszerelésével és telepítésével kapcsolatos esetleges költségekért.

 

XI. REKLAMÁCIÓK:

 

Az áru reklamációjára a polgári törvénykönyv, valamint a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései érvényesek. A reklamációkat fölösleges késedelem nélkül kell érvényesíteni.

Ha az áru reklamációjával kapcsolatban kérdése van, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben az [email protected] címen vagy telefonon, lásd az elérhetőségeket.

 

A reklamáció menete:

A vásárló köteles jelenteni a reklamációt, vagy a termék visszaküldését az eladó vevőszolgálatának az [email protected] e-mail címen, vagy telefonon még a termék elküldése előtt. A vevőszolgálat sok félreértést, illetve a termék beszerelésénél felmerülő tévedést meg tud oldani, és mindent a helyes mederbe terelni. 

1. A vásárló köteles kitölteni a reklamációs űrlapot, amely a honlapunkon a reklamációk részben letölthető, és amelyen feltünteti a vezeték- és keresztnevét, címét, tel. számát, a rendelés számát, az áru átvételének időpontját és az áru reklamált hibájának leírását.

2. A vásárló köteles az eladónak elküldeni a számla másolatát, amely egyúttal garancialevélként is szolgál, és amelyet a megrendelt áruval együtt kapott kézhez.

3. A reklamált terméket helyezze a tőlünk kapott csomagolóanyagba. A terméket óvja a károsodástól! A visszaküldött termék legyen tiszta, sértetlen, az elhasználódás jelei nélkül. Mellékelje a szükséges iratokat is! Az utánvéttel küldött terméket nem vesszük át. Ajánljuk, hogy biztosítsa be a visszaküldött terméket.  

 

Küldje el nekünk:

a terméket, ha lehetséges az eredeti csomagolásában

a kitöltött reklamációs űrlapot

a számla másolatát, amely egyúttal garancialevélként is szolgál

4. Amennyiben a reklamációt futárszolgálattal küldi, a futárszolgálattal kötött szerződésünk alapján módunkban áll a reklamált árut a dokumentációval a gépkocsivezető jelenlétében ellenőrizni. A nem megfelelő módon biztosított áru kézbesítése a kötelező dokumentáció nélkül az Ön által választott más futárszolgálattal, bonyolíthatja a reklamáció átvételét abban az esetben, ha ez a futárszolgálat nem teszi lehetővé számunkra az átvételnél az ellenőrzés elvégzését.

5. A vásárló köteles az eladónak elküldeni a számla másolatát, amely egyúttal garancialevélként is szolgál, és amelyet a megrendelt áruval együtt kapott kézhez (a számla vásárlási bizonylatként szolgál reklamáció esetén is).

A jótállás nem vonatkozik az áru mechanikai sérülésére, amelyeket a vevő okozott, az áru nem megfelelő, ill. alkalmatlan körülmények közötti használatára, a durva bánásmódra, az áruról való gondoskodás elhanyagolására, a szakképzetlen szerelésre, az áru helytelen kezelésére és használatára, az áru nem megfelelő ápolására, a helytelen telepítésére.

Minden jogosan érvényesített javítás a jótállási időn belül térítésmentes. A jótálláson belüli ingyenes javításra való jog akkor is megszűnik, ha a termékbe a jótállási időszakon belül az arra jogosult személyen kívüli más személy szakképzetlen módon beleavatkozott. Az eladó egyúttal fenntartja magának a jogot, hogy az ilyen áruért ne fizessen vissza pénzt és ne cserélje be azt másik árura.

Az eladó a reklamációról azonnal dönt, bonyolultabb esetekben 3 munkanapon belül. Indokolt esetekben, különösen ha a termék összetett műszaki elbírálására van szükség, legkésőbb a panasz érvényesítésétől számított 30 napon belül. E határidő lejártát követően a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni, vagy joga van a terméket új termékre cserélni.

Az eladó köteles a reklamáció elintézéséről írásbeli dokumentumot kiadni legkésőbb a panasz érvényesítésétől számított 30 napon belül.

 

Az eladó köteles a reklamációt elintézni, és a reklamációs eljárást befejezni az alábbi módok valamelyikén:

1. a javított áru átadásával,

2. az áru cseréjével,

3. az áru vételárának visszafizetésével,

4. megfelelő kedvezmény kifizetésével az áru árából,

5. az áru reklamációjának indokolt elutasításával.

A vásárlónak a jótállás érvényesítésére csak olyan hibás áru esetén van joga, amelynek hibáit a gyártó, szállító vagy eladó okozta, és amelyre a jótállás vonatkozik és a megvásárlása az eladónál valósult meg. Egyéb esetekben az eladó nem fogja tudni megjavítani a sérült árut a jótállás keretén belül, és abban az esetben, ha a vásárló erre a tényre való figyelmeztetést követően kéri az áru megjavítását, köteles lesz az eladónak kifizetni a szolgáltatás megvalósításával és az ilyen áru javításával összefüggő költségeket.

Az eladó a reklamáció elintézéséről a vásárlót írásban vagy e-mailben tájékoztatja a vásárló címén.

A reklamáció elintézésével a jótállási idő meghosszabbodik a reklamáció időtartamával. Amennyiben a reklamáció a törvényes jótállási határidőn belül az áru új árura való cseréjével intéződött el, a jótállási idő a reklamáció elintézésének időpontjától kezd el ismételten telni.

A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyekre a szerződés megkötésének időpontjában felhívták a vásárló figyelmét, vagy amelyekről a körülményeket figyelembe véve tudnia kellett a szerződés megkötése során.

Az eladó köteles a reklamáció érvényesítése során a fogyasztónak igazolást kiadni. Ha a reklamáció a távközlési eszközök segítségével kerül érvényesítésre, az eladó köteles a reklamáció érvényesítéséről szóló igazolást azonnal kézbesíteni a fogyasztónak, ha az igazolás azonnal nem kézbesíthető, azt fölösleges késedelem nélkül kell kézbesíteni, legkésőbb azonban a reklamáció elintézéséről szóló irattal együtt. A reklamáció érvényesítésének igazolását nem kell kézbesíteni, ha a fogyasztónak lehetősége van a reklamáció érvényesítését egyéb módon igazolni.

Az eladó köteles a reklamációkról nyilvántartást vezetni és kérésre azt bemutatni a Szlovák Kereskedelmi Felügyeletnek betekintés céljaira. A reklamációk nyilvántartásának tartalmaznia kell a reklamáció érvényesítésének időpontja adatait, a reklamáció elintézésének időpontját és módját, és a reklamáció érvényesítési dokumentumának sorszámát.

A reklamáció elintézése nem érinti a vásárló kártérítésre való jogát egyedi jogi előírás szerint.

 

XIII. A RENDELÉS TÖRLÉSE:

Minden rendelést a rendelés napján 12:00 óráig törölhet, ha a rendelés fogadása 12:00 óráig megtörtént, vagy 12:00 óráig, ha a rendelést előző nap 12:00 óra után fogadták e-mailben az [email protected] címen, vagy telefonon a +421 0000000 számon, mégpedig indok megadása nélkül. Elég megadni a nevét, e-mail címét, a rendelés számát és a rendelt áru leírását.

Az eladónak joga van a rendelést törölni, amennyiben a készleteket kiárusította vagy ha az áru hiánya miatt nem képes a vásárlónak a jelen üzleti feltételekben megadott határidőben leszállítani, vagy az internetes üzletben feltüntetett áron, amennyiben a vásárlóval nem egyezik meg pótteljesítésben. A rendelés törléséről a vásárlót telefonon vagy e-mailben értesítik.

Amennyiben a vásárló a törölt rendelés árujáért már kifizette a vételár egészét vagy részét, ezt az összeget a rendelés törlésétől számított 15 napon belül készpénzmentes átutalással az általa megadott számlaszámra vagy postai utalvánnyal visszafizetik a részére.

 

XIV. SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS A VÁSÁRLÓ ÁLTAL, AKI A FOGYASZTÓ

A fogyasztó az adásvételi szerződéstől a távértékesítésre érvényes T.t. 102/2014 sz. fogyasztóvédelmi törvény 7 § értelmében (továbbiakban „Fogyasztóvédelmi törvény távértékesítés esetén”) az áru átvételétől számított 14 napon belül indok megadása nélkül jogosult elállni, amennyiben az eladó időben és rendben teljesítette tájékoztatási kötelezettségét a „Fogyasztóvédelmi törvény távértékesítés esetén” 3 §-val összhangban. A fogyasztónak joga van ezen határidőn belül az árut kicsomagolni és kipróbálni, hasonló módon mint a klasszikus üzletben tenné, mégpedig az áru jellege, jellemzői és működése megállapításához szükséges mértékben. A fogyasztó felelős az áru bármilyen értékcsökkenéséért. A kipróbálás tehát nem azt jelenti, hogy az áru használatát elkezdi, majd néhány nap múlva visszaadja az eladónak.

A vásárló az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgyát áru vásárlása képezi, még a szerződéstől való elállásra kijelölt határidő kezdete előtt is elállhat.

A fogyasztó felel az áru értékcsökkenéséért, amely az áru tulajdonságainak és működőképességének a megállapításához szükséges bánásmód keretén túl való bánásmód következtében keletkezett.

Az árut az esetleges ajándékokkal együtt szükséges visszaszolgáltatni. Az áru eladónak való visszaküldésének költségeit a vásárló állja. A küldeményt, amelyet Ön küld nekünk, Ön fizeti. Javasoljuk, hogy az árut biztosítsa. Utánvéttel küldött küldeményeket nem veszünk át. Kérjük, hogy az árut eredeti csomagolásban, használatlan és sértetlen állapotban küldje vissza a tartozékokkal együtt (a vásárlás eredeti bizonylata, garancialevél (ha a része volt), használati útmutató, stb.). Az áruról való ésszerű gondoskodást fenn kell tartani. Az eladó semmilyen felelősséget nem vállal a küldemény elvesztéséért vagy sérüléséért.

Az eladó köteles fölösleges késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézbesítésének napjától számított 14 napon belül visszatéríteni a vásárlónak az összes kifizetést, amelyet tőle az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott, beleértve a szállítási, kézbesítési, postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és illetékeket is. Ez nem vonatkozik a további költségekre, ha a vásárló az eladó által kínált kézbesítés legolcsóbb típusától eltérő kézbesítést választott, sem a kiegészítő szolgáltatások költségeire, ha azok a szerződés tárgyát képezték és azok teljes mértékű teljesítésére sor került. (A szerződéstől való elállásnál az áruszállítás költségeit is visszafizetjük az általunk nyújtott kézbesítés legolcsóbb szokványos mértékében, azaz szokványos postadíj a Magyar Posta segítségével való kézbesítésnél).

Az eladó nem köteles a vásárlónak visszafizetni a kifizetéseit az üzleti és reklamációs feltételek e pontja szerint még azelőtt, hogy az árut számára kézbesítik vagy amíg a vásárló nem igazolja az áru visszaküldését az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy az árut személyesen vagy általa megbízott személy által veszi át.

A fogyasztó köteles a szerződéstől való elállásnál az árut legkésőbb a szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül visszaküldeni.

Amennyiben a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, megszűnik az elejétől fogva az összes többi kiegészítő szerződés is, amely azzal az adásvételi szerződéssel összefügg, amelytől a vásárló elállt.

 

XV. AZ ADOTT TERMÉKNÉL FELTÜNTETETT MÉRETEK:

A termék összes mérete a termék legvastagabb és legszélesebb helyén van mérve. Az eladó nem felelős ennek a mérési rendszernek a nem megfelelő megértéséért.

 

XVI. BELEEGYEZÉS AZ ÜZLETI FELTÉTELEKBE ÉS A REKLAMÁCIÓS RENDBE:

A vásárló a rendelés elküldése előtt felszólításra kerül, hogy a mező kipipálásával erősítse meg, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel, elolvasta azokat és tartalmukat megértette, és teljes mértékben egyetért velük.

 

XVII. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK:

Az Üzemeltető és Ügyfelek között létrejövő valamennyi jogviszonyra az SZK jogi előírásai érvényesek. Az ebben az Üzleti Feltételekben nem tárgyalt ügyekre a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

1. A Vestys.hu oldalon megvalósított vásárlás során a Vásárló oldaláról feltételezik az internet műszaki lehetőségeinek ismeretét és a technológia feltételezte lehetséges problémák elfogadását.

2. Az Eladó nem felel a Vestys.hu oldalhoz való hibás csatlakozás okozta károkért. A számítógép védelme, illetve a számítógépben található adatok védelme a Vásárlót terheli.

3. Az Eladó felhívja a figyelmet, hogy a Vestys.hu oldalon feltüntetett információk előzetes figyelmeztetés nélkül frissítésre kerülhetnek.

4. Az Eladó nem vállal felelősséget más féllel szemben a közvetlen, közvetett vagy rendkívüli károkért, amelyeket a Vestys.hu oldalról származó információk felhasználása okoz.

5. Az Eladó bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül megváltoztathatja a Vestys.hu oldalon feltüntetett terméket vagy a termék megnevezését.

6. Az Eladó fenntartja ezen Általános Üzleti Feltételek bármikor történő megváltoztatásának és/vagy kiegészítésének jogát. Ezen Üzleti Feltételek változásai és/vagy kiegészítései a Vestys.hu oldalon való közzétételük napjával lépnek életbe.

7. A szerződő felek megállapodtak, hogy minden vitát, amelyek a szerződés vagy kapcsolódó szerződések alapján fennálló jogviszonyokból keletkeznek közöttük, beleértve az ezen szerződés érvényességével, értelmezésével és megszűnésével kapcsolatos vitákat, elsődlegesen egyezségen alapulva rendeznek.

8. Az elektronikus megrendelés Eladónak való elküldésével a Vásárló egyúttal igazolja az Eladó Üzleti Feltételeibe való beleegyezését is.

 

Az üzlet üzemeltetéséért felelős személy utó- és családneve, valamint az e-mail címe: Jozef Kalis, [email protected]

Ezek az Üzleti Feltételek 2019. május 10-től érvényesek.